Stan x2 + match

Datum: 2012-05-12   Tid: 20:06:30   Kategori: Allmänt

hej igen!

 

Jag har gjort så mycket nu i helgen så jag har faktiskt inte haft en ledig tid att blogga. Igår efter skolan åkte jag och några kompisar in till stan. Va riktigt kul o så men sen när jag kom hem igår kom jag på att jag hade glömt att köpa en sak (present till en kompis som fyller år nästa vecka). Så mamma skjutsade in mig till stan imorse igen när de öppnade. Kikade även i några fler affärer och hittade lite mer! Tänkte fota mina köp men så blev det inte. Men det ska jag försöka hinna så snart som möjligt! :)

 

Efter stan va de bara att åka till fotbollsmatchen. Tyvärr så förlorade vi.. de går inte så bra just nu.

 

Vi hörs senare! ♥



Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: Det tycker jag med! :D <3

Kraaaaaaaaaam

2012-05-13 @ 08:46:02
URL: http://jennix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0