Nytt från stan

Datum: 2012-05-01   Tid: 16:35:25   Kategori: Shopping
Hej nu ska ni få se mina köp ifrån igår. Jag köpte en jeans väst och ett par nya solglasögon. Jag visar även mitt nya linne från Italien som jag använder för första gången. :)
Jeansväst: Gina Tricot
Sommar linne: Italien
Solglasögon:H&M
_
Idag är verkligen världens bästa sommar dag! Första gången i år man kan gå i shorts och linne utan att frysa! Det är 21 grader varmt! Ibland är Sverige ändå helt okej. Iallafall på sommaren! Jag verkligen älskar sommar och jag hoppas det är den som har kommit! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såg att du tidigare deltagit i en tävling där man kunde vinna skal till sin mobil. Jag har en tävling igång nu där man kan vinna valfritt mobilskal. Vill du delta eller läsa mer om den så hittar du den här: http://itsyouandme.blogg.se/2012/april/vinn-valfritt-mobilskal-fran-supply.html

2012-05-01 @ 18:25:26
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0