Hemma från Thailand!

Datum: 2012-01-08   Tid: 10:28:15   Kategori: Allmänt
För någon dag sedan kom jag hem! Brrr gud vad kallt Sverige ska va då. Haha.
Men som sagt jag har haft de varmt och skönt. Har nog varit i vattnet mest. Eller man va tvungen och bada ofta så man inte typ svimmade. Fast en kall drink kan man såklart ta annars. Undra hur många fruktdrinkar jag har druckit dem här 2 veckorna i Thailand. Iallafall minst 1 varje dag. Saknar dem drinkarna mycket, dem var verkligen super goda! ♥
Ni får även 2 bilder på en strand.
Och bild på poolen (på andra stället)
Jag sa ju att jag red, o ja de gjorde jag. De va länge sen jag red sist så jag kom inte ihåg så mycket men de gick bra endå! Säger bara man ska nog inte rida för länge när man är i Thailand, för varmt för de. Jag och min syster red i 1timme efter de va de dop i havet direkt!
Här ser ni också stranden på ön vi bodde, den var underbar!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är så söt!! Min lille bääääääbis Conniii har kommit heeeeeeeem!! :DDDDDDD

2012-01-08 @ 13:20:48
URL: http://jennix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0