En måndag sedan skola IGEN!

Datum: 2012-01-09   Tid: 16:19:55   Kategori: Allmänt

Buhu nu är snart måndagen slut, de är iallafall mörkt ute.(skolan börjar imon men ne de behöver väl jag inte skriva något om?) Fast ja måndagen blev väl rätt så okej, fast lite krångel också. De började med att gå upp tidigt, haha klockan halv 7! Men har gått upp tidigare ska jag lova er! Jo de är bara för jag va i Thailand och då va tiderna inte samma så de blir att jag går upp tidigt och är väldigt trött på kvällen. Men aja sen så slappade jag och sedan gjorde jag och mamma lussekatter. Super duper bra blev dem! Mm!
Men aa sen har jag inte gjort mycket jag skulle in till stan men bilen va konstig så de gick inte... Så jag och min mamma gick ut lite och nu ska vi nog göra något mer skulle jag tro, typ titta på TV.
En bild jag tog nu!
Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0