Waka waka eh eh Tsamina mina zangalewa This time for Africa

Datum: 2012-02-17   Tid: 21:30:04   Kategori: Allmänt
Ja nu närmar det sig... snart börjar min resa till Afrika. Imorgon tidigt på morgonen kommer taxin och hämtar oss. Om ni undrar vilka oss är så är det jag och mamma. Pappa åkte för någon vecka sedan och är redan där och min syster är i Italien. Vi alla är i alla fall utomlands. Vidare till resan... jo sen åker vi tåg till Danmark. Och sedan flyg... jag vet inte om vi mellan landar, men jag skulle tro de. hehe.
Pratade med min pappa innan som redan är där och mamma skulle då tända en brasa och han sa: "hur kan ni tända en brasa själv sitter jag ute i shorts och T-shirt". De va ändå nu på kvällen. Ja jag älskar sommar, de är det bästa jag vet. Sola, bada och bara vara ute! :)

Kommentarer
Postat av: Adina - Foto och vardag.

Hoppas du får en bra resa Cornelia, jag saknar dig redan! Älskar dig, puss! <3

-

Btw, jag har frågestund på bloggen just nu. Klicka gärna på länken nedanför och ställ ett par frågor! :) , kram!



http://kehler.devote.se/blogs/17108011/fraagestund.htm#WriteComment



(Förlåt om du inte tycker om såna här kommentarer)

2012-02-18 @ 13:54:04
URL: http://kehler.devote.se
Postat av: Sofia

Vinnaren av ett valfritt smycke ligger uppe! Kika in för att se om just du vann, vinnaren har en vecka på sig att kontakta mig :)



Var gärna med i någon av mina andra tävlingar, har även en igång på min facebooksida ;)

Kram

2012-02-20 @ 18:38:29
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0