Lyxiga chokladbollar!

Datum: 2012-04-27   Tid: 18:34:06   Kategori: Matlagning/bakning
Dessa mästerverk har jag gjort nu på eftermiddagen!
Fina va? men japp chokladbollar är riktigt gott. Men har inte smakat än. Men det hade jag tänk o göra lite senare. :)
Nu ska jag hämta min cykel som jag lämnade igår vid idrottshallen när jag hade fotbolls match. Gick inget bra igår. För de första så började det spöregna och det blev verkligen super kallt. Hela jag blev blöt. Sen efter matchen när jag gick hem så va de så regnigt så jag sprang mot bilen och det var lerigt... jo jag ramlade rakt i leran... åå otursdag. Jag tror faktiskt jag hatar regn nu. Så idag är en bra dag eftersom det är soool! :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SNYGGA !!! :D

2012-04-27 @ 20:41:08
URL: http://jennix.se
Postat av: Jennifer

sv: Det hoppas jag med! Tänkte iallafall släpa mig bort till fotbollsplan och heja på er! :) Kram

2012-04-28 @ 08:36:39
URL: http://jennix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0