Helg... Igen!

Datum: 2011-09-16   Tid: 17:46:39   Kategori: Allmänt
Nu är jag här!
Fredag! Ja fredag! En hel helg o se fram imot! Plus att jag har studiedag på måndag så jag får en lååång helg!

Imorse när jag skulle gå till bussen va de kallt så man frös. Men nu på eftermiddagen har de varit sol o varmt o skönt. Härligt!
Men annars idag ska jag ta de lugnt. De är skönt o ha såna dagar ibland där man kan ta en film och mysa i soffan eller bara... mysa. Inget godis eller något har jag köpt till kvällen... men jag kanske klarar mig?
Godis skulle ändå vara gott men men.
Krraamm!

Kommentarer
Postat av: Wiiih

Friday friday, it was friday yesterday, but today it's saturday saturday and tomorrow it's sundaaay :DD <3

Jag vet, jag ska göra en parodi på hennes friday låt, eller nja, nä xD <3

2011-09-17 @ 11:34:36
URL: http://savannahfaldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0