Ajj...

Datum: 2011-05-21   Tid: 19:23:01   Kategori: Allmänt

Hej igen!

 

 

I torsdags åkte jag upp till Linköping. Stannade vid Jönköping 1 gång på vägen.

När vi va i Linköping hälsade jag på min lill kusin. Han är bara nån månad och någon vecka. Tänk att man varit så liten. När jag hälsat på där åkte jag till min mormors sommarstuga. Det är riktigt mysigt där. De är som att bo på landet. Ligger precis vid en sjö. Där sov i alla fall jag i en stuga. Jag gjorde inte så jätte mycket mer där. Men idag åkte jag då hem. Innan jag åkte hem stannade jag i Mjölby hos min farmor och farfar. Åt lax till lunch där. Gott! Till efterrätt fick man rabarber kräm. De va också jätte gott! Dem har så stora och många rabarber så jag fick plocka lite och ta med hem. ^^

Just de glömde säga att igår så fick jag ett getingstick i foten. AJJ! Men som tur va fanns de något som va jätte bra som gjorde att de inte gjorde ont. Tipsar om att ha de hemma, men bara de att jag inte kom på vad de heter nu… aja. Nu är de i alla fall bättre!

 


Kommentarer
Postat av: Emelie F ;)

Ajj ja :O Getingstick gör ont!

2011-05-21 @ 20:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0