Stranden!

Datum: 2011-06-05   Tid: 21:12:23   Kategori: Allmänt

Halloj!

 

 

Gud vad härligt! jag har haft en riktig sommar dag idag! Vet inte hur varmt de har varit men i alla fall över 25 grader.

Jag tillbringade min dag på stranden med Emma och Jenni. Solade och badade. Spelade också lite kort på min trädgård i skuggan. Nu senare på kvällen kom jag på att jag inte hade solkräm på armarna! inte jätte bra kanske denna dag som har varit super varm. Men så bränd är jag inte men stackars Emma som brände sig väldigt mycket på axlarna. Men lite bruna har vi nog ändå blivit denna  soliga dag!


Kommentarer
Postat av: Carre

Vilken fin blogg du har!

2011-06-06 @ 18:54:09
URL: http://hayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0