Ja då blev de en till... :)

Datum: 2011-06-09   Tid: 17:09:15   Kategori: Allmänt

Hejsan!

 

Regn, regn, regn… var tog den där varma solen vägen? Men får hoppas den kommer tillbacka imorgon.

Efter skolan när jag kom hem så ringde mamma och sa att jag har fått en till kusin! Jag blev lite förvånad. egentligen skulle jag få den 18 men så blev de inte lite mer än 1 vecka tidigare. Men när jag fick en kusin i slutet av mars så va de nästan 3 veckor tidigt eller 2 kom inte riktigt ihåg. Men nu har iallafall jag en ny tjejkusin. Namn tror jag men säger inget förrän jag är 100 procent säker.

Så nu känner jag 2 som fyller år den 9 juni!

Grattis ännu en gång till dig Jenni!

 

Nu måste jag nog skriva bokrecension som ska lämnas in imorgon.

 


Kommentarer
Postat av: jenni

Vafan ? Nu har jag inte dagen för mig själv längre :'''(

2011-06-09 @ 21:50:34
URL: http://jehnniiey.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Tack så mycket :D

2011-06-10 @ 15:10:04
URL: http://nikonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0