Haverdalsdagen

Datum: 2011-06-06   Tid: 20:14:00   Kategori: Allmänt

Dagen började med att packa mina grejer till ”Haverdalsdagen”. De är en dag för de flesta som spelar fotboll i Haverdal IF och såklart för andra. Det finns Ponnyridning, hoppborg, ansiktsmålning, hamburgare och annan mat. Men för att jag skulle vara där va för att jag skulle spela match mot föräldrarna. Vi vann tyvärr inte. Men men de va ju på skoj.

Där var man nästan hela dagen. Men när jag va hemma ringde Sofia ifall jag ville ta ett snabbdopp i havet. De ville jag och de va riktigt skönt i havet när man hade doppat sig!

Och nu sitter jag här och ska snart läsa lite i min bok.

 

HEJDÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0