En bild sen förra året!

Datum: 2011-07-22   Tid: 10:57:38   Kategori: Allmänt

Hello!

 

 

Snart ska jag in till stan. Jag ska typ titta lite på stan men sen ska jag också kolla min syn… neej… jag skulle aldrig tänka mig att ha glasögon! Never! Eller jag menar inget illa mot dem som har de. De är bara de att jag inte skulle passa i de. Tror jag i alla fall. Hoppas på de bästa att jag slipper!

Men jag tror jag ska äta lunch i stan med. Jag har ett ställa i stan som har god lunch. De är en nudelbar. Jätte gott!

 

Hittade en bild sen förra året när jag ”klättrade” i träd. På bilden åker jag från ett träd till ett annat. De va faktiskt riktigt roligt även fast de va lite högt på vissa ställen. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0