En eftermiddag med Frida.

Datum: 2011-08-24   Tid: 19:41:18   Kategori: Allmänt
Hejsan!
Idag följde Frida med mig hem. (en kompis i fotbollen) Vi såg lite på en serie som heter Fångad! Den finns på SVT play om ni vill se. ^^ Sista avsnittet kommer imorgon! Sen så gjorde vi också lite annat med. Men när hon skulle åka hem kvart i 7 så hade vi typ kollat fel? Eller den åkte från  start platsen då. Aja de gjorde inte så mycket men vi va ute lite då och pratade. Sen så kom bussen 20 över 7! Nu måste jag kolla vad som hänt i Libyen (heter de så?) Men ni vet landet i Afrika som de pratas mycket om. (hehe)
Bild på Frida sen förra sommaren.
Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej :) Själv jobbar jag jättemycket just nu. 15.30-24.00 varje dag, och på lördag 7.00-16.00. Jag kommer vara skapligt trött i helgen, haha! På tal om helgen, ska du göra något roligt då? :) Kramar!

2011-08-25 @ 11:56:37
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Haha äsch, det är lugnt :) Ska du resa bort någonting i vinter? :) Kramar!

2011-08-26 @ 11:54:41
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0