Vill ha förslag!

Datum: 2011-04-13   Tid: 16:34:44   Kategori: Allmänt
Hello!
Farmor och farfar är här nu. De håller på att göra jätte god mat! De blir lax o potatis tror ja! mm! ^^ Ikväll kl halv 7 blir det innebandy avslutning. Det är synd att det är slut nu men nästa termin ska vi vara med i serie har dem sagt. Det kommer bli jätte kul men hoppas bara jag kommer ha tid. På torsdag oj redan imon  blir de första utomhus träningen med fotbollen! Jag tycker det är mycket roligare att spela fotboll ute än inne.
Har ni nått förslag jag kan göra på bloggen? Något som ni tycker om att läsa om? Vad vill ni läsa om här på min blogg? Jag vill ha så många förslag som möjligt! Det spelar ingen roll vad jag tycker jag vill bara veta vad ni vill!:)

Kommentarer
Postat av: Jeeeeeeeeeeeenie ;P

Tycker du kan blogga om din vardag och annat roligt som händer!

2011-04-14 @ 16:19:33
URL: http://jehnniiey.blogg.se/
Postat av: Savannah :))<3

Vad som händer på vardagen och dina fritids saker :) Något du skulle tänka dig att kika närmare på? , har hjärnsläpp så kmr inte på ett dugg xDD<33

2011-04-14 @ 21:30:14
URL: http://zavves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0