Tacos!

Datum: 2011-04-15   Tid: 20:12:52   Kategori: Allmänt
Hola!
.
Nu har jag kommit hem från Jenni. Hennes lillebror skulle sälja majblommor på Maxi så jag och Jenni följde med honom. Vi var inne på ÖB och köpte lite godis. Sen så var vi inne på Maxi och tog lite smakprov på olika kycklingar. Det var faktiskt gott!
När jag kom hem så lyktade tacos! Det var klart att äta när man kom! mums va gott de va! Speciellt tacos chipsen med ost på! ^^
.
Imorgon blir de fotbolls match igen mot Vapnö. Vi kommer vinna! (eller jag hoppas de) Det är bara de att vi ska samlas 9:30 och jag tycker de är ganska tidigt. Men det är ju alltid kul att spela match!

Kommentarer
Postat av: Den bästa (Vem? Det är väl självklart?)

Lycka till på matchen! Jag hoppas ni tar dem!

2011-04-15 @ 21:01:02
URL: http://jehnniiey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0