Dagens fråga!

Datum: 2011-04-26   Tid: 21:10:39   Kategori: Allmänt
Hej!

Jag har nämligen fått ett tips från någon av mina läsare! Det är att ni ställer frågor om mig eller något annat så svarar jag. De va ett bra tips men nu vill jag ha så många frågor som helst. De kan vara samma person som ställer flera frågor.



  • Hur hög statistik brukar du ha?
Jo jag har inte så många jag har haft som högst 10 och jag har haft 3 stycken många gånger. Jag vet, de är inte alls mycket så jag vill gärna att ni sprider den till fler! Då blir jag jätte glad!^^

Kommentarer
Postat av: Jeeeeeeeeeeeenie ;P

Mhhmm, vilken bra fråga,. vem kan ha kommit på den ?

2011-04-26 @ 21:59:40
URL: http://jehnniiey.blogg.se/
Postat av: Melissa

Hej, vill börja med att jag gillar din blogg :D Men nu till frågan: Vad gillar du att göra på fritiden?



Kram / Melissa :)

2011-04-27 @ 16:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0