POLEN HERE I COME

Datum: 2013-05-20   Tid: 16:08:07   Kategori: Allmänt
Vilken underbar sommarhelg.
Helgen har spenderats med vänner och fotboll. Första stranddagen för i år, det var helt otroligt. Jag menar 30 grader i Sverige. Jag klagar inte. 
Igår spelades seriematch, gick bra 1-1. Även idag har jag spelat fotboll hela dagen eftersom jag kom med i fotbollslaget i skolan. Det blev lite blandat där, vi spelade inte jättebra, fast vi har ju aldrig spelat tillsammans innan så det var väl helt okej. Vi vann, förlorade och spelade lika, så de blev lite blandat. Kul iallafall. :D
 
Måste verkligen packa eftersom jag drar till Polen imorgon med klassen och kommer hem på lördag, så kommer inte vara aktiv denna veckan. Men vi hörs i helgen! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

vad kul:D

2013-06-02 @ 21:01:53
URL: http://eemma.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0