Mathildas dop i Linköping

Datum: 2013-05-12   Tid: 20:56:39   Kategori: Allmänt
Vilken intensiv helg jag har haft, puh. 
 
 
Har haft lång helg och jag har spenderat den för det mesta i Linköping. Jag åkte upp dit tidig i fredags med familjen. Tar ca 4 timmar med bil, det funkar ju bara man har sin Iphone, men när det inte finns teckning halva resan så åhhhh.. (näh jag överdrev lite men men). 
Jag älskar verkligen Linköping. Halmstad är så himla litet om man jämför med Linköping. Det finns verkligen alla affärer man kan tänka sig där, älska älska! Plus att det är en väldigt skön dialekt där. :D 
I går döptes även min nya kusin som föddes i våras, lilla Mathilda.
 
Vänster: syster Höger: kusin 
 
 
Från vänster: Jag, kusin, barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0