De senaste dagarna

Datum: 2013-08-04   Tid: 13:07:00   Kategori: Allmänt

Jag skulle kunna skriva så väldigt mycket nu men ni skulle inte palla läsa det så jag ska göra detta så kortfattat som möjligt. Har tyvärr inte haft min kamera och fotat, lite synd.

Det började i måndags när jag och min kompis sov i en stuga i 4 dagar och hade det allmänt mysigt. Åt på natten bara för att det är sånt vi gör. :)
Igår var jag även i Helsingborg med mamma, mormor och syster. Var på nån teater som inte var speciellt bra.. annars var det väldigt mysigt där också.

Eftersom jag inte har fotat dessa underbara dagar så får ni 2 bilder från skolavslutningen. Jag har bara 2 veckor av sommarlovet kvar.. det är sjukt vad fort tiden går.

 
 
 
  Från vänster: jag, Cassandra, Matilda, Jesper (lärare), Jennifer, Julia, Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0