Veckans köp

Datum: 2012-03-09   Tid: 20:16:24   Kategori: Shopping
Denna veckan har verkligen gått jätte fort, de är ju fredag och de älskar jag! Denna helgen blir en grym fotbolls helg. Klockan kvart i elva imon åker jag mot fotbolls cupen och kommer hem... skulle tro runt 7? För sista matchen spelar jag vid 6. Cupen är en bit ifrån där jag bor, de heter Oskarström. Så jag kommer inte vara hemma på hela dagen. Men jag ska försöka blogga innan jag åker.
I onsdags var jag ju i stan men jag glömde visa mina köp då så här kommer de! ;)
Svart innejacka - BikBok
Jag köpte även en snygg sommar t-shirt men jag har tyvärr inget foto på den just nu. Men kommer nog upp på bloggen inom kort tid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej Sockertopp!

Nu har jag Dagens blogg tävling i min blogg (som jag har varje dag!) och det hade vart skit skoj om du va med! =)

Anmäl dig här är du söt;

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-3.html#comment

2012-03-09 @ 21:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0