Färgelanda cup- en helg jag aldrig glömmer!

Datum: 2012-08-13   Tid: 18:34:45   Kategori: Fotboll
Underbara vänner, killar, skottar, världens bästa lag! 
 
Jag älskar mitt fotbollslag, ärligt vi är bäst! Även fast vi inte vann cupen har vi spelat våra bästa matcher på jätte länge och vi alla är glada! 
 
Så sjukt kul har jag haft det!
 
I fredags kväll så kom några killar från Skottland och gick förbi vårt fotbolls lag (såg helt okej ut ;) ) fast dem var crazy! haha fattade ju inte deras engelska, och dem sjöng som gallningar hela tiden. I vilket fall skulle jag Adina och Cocco se vart dem bodde, så vi gick åt det hållet dem bodde och hittade dem. När dem såg att vi 3 kom så skrek, gappade, sjöng? dem. Så vi sprang iväg, men dem sprang efter, så vi stannade. Dem pratade med oss och aa gjorde konstiga saker. och så ville dem att vi skulle basta med dem hela tiden och vi ba: no thanks! hah, vi ville ju inte basta med dem? ;)
 
Nästa dag så va de matcher som gick bra förluster med 1-0 och 2-0, vilket va bra. ;) Men sen kom höjd punkten! Discot! uppe hela kvällen hoppade runt, dansade runt och allt möjligt. Både tjejer och killar i vår ålder var där, och såklart skottarna! Egentligen va dem fett roliga. Men som sagt konstiga ;) Men det va en fett rolig kväll! Påvägen hem skulle vi även åka samma buss som skottarna vilket gjorde att dem sjöng hela vägen tills vi kom "hem". hah, hur orkar dem. ;) 
 
sista matchen va igår och den förlorade vi med 2-0 så vi åkte ut ur cupen, men nu är jag hemma! 
 
Som sagt HGH vi är bäst, tillsammans har vi kul, vilket är viktigast när man spelar fotboll! Alla ni är underbara! ♥
heh, jag och fina Klara! :) Vi är dem blååå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Desamma, bra skrivit du med! :D Åh detta var sååå himla kul hihihihi :D <3

Svar: hihi jaa de va underbart kul, vi mååste på cup nästa år igen! :D <3
Cornelia

2012-08-13 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0