Svara på denna fråga så blir jag GLAD!

Datum: 2011-05-31   Tid: 21:02:01   Kategori: Allmänt

Halloj!

 

 

Sitter och äter en Riesen! Man kan ju säga att de är helg nu. I alla fall för mig! För jag är ledig i nästan en vecka! Så idag firade jag lovet med lite Riesen. Men jag har faktiskt också haft fotbollsträning idag! Kul va de.  Men just de jag slutade 12.00 idag! Hade bara 2 lektioner på morgonen. Soofft! ^^

Så innan fotbollsträningen va jag ute och fotade lite. Tänkte lägga upp någon bild imorgon om jag laddar över dem till datorn. Om ni inte vet så är jag intresserad av fotografering och tycker om att fota. Jag gillar att fota de mesta men de jag fotar mest är blommor i närbild, naturen och människor. Människor menar jag levande varelser. För jag fotar djur också.

 

Men snälla svara på denna fråga! Vill ni ha fler bilder som jag har tagit själv? Då menar jag att jag ska så gott jag kan lägga ut kvalitets bilder med min systemkamera.



Kommentarer
Postat av: Thea

Fin blogg! (Y)

2011-05-31 @ 22:12:44
URL: http://www.thehorseblog.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0