Inget dricksvatten

Datum: 2011-05-18   Tid: 15:58:27   Kategori: Allmänt

Hejsan!

 

Först idag gick jag upp ur sängen och slöade lite och åt frukost och sånt som man brukar göra. Sedan när jag skulle ta lite vatten ur kranen så kommer de inget. Jag tänkte de är något fel med den kranen. Sprang till badrummet. Men den kranen funkade inte heller. Aja tänkte jag. Jag har hört nästan hela morgonen att de är något som låter då och då. Tänkte sedan att dem håller på så de kommer säkert snart igen. Men sms Jennie om vi skulle ner till kiosken. (Margits) Så hon svarade att hon ville så då gjorde vi de. När jag tar ut min cykel ser jag en stor dunk där de står dricksvatten.  Sedan kollar jag ner mot gatan en bit bort. Där håller de på med massa saker. Så ett tag där tänkte jag ska man hålla på och hämta vatten i den. Men cyklade ner till kiosken och möte Jennie. Jag tog en glass! mm riktigt gott. Sedan stack vi hem till henne och åt lite. (fick även dricka lite vatten) ^^

Men nu är jag hemma igen. Och märker att vattnet är som vanligt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0