Åker snart.

Datum: 2011-10-20   Tid: 16:37:20   Kategori: Allmänt
Hello!
Förlåt för de senaste inlägget. Gud blir så arg att de inte gör som jag vill. Jag kan inte ta bort bilder. Jag vill ju ha EN bild! Aja de får väl va så då.
Idag när jag kom hem från skolan så hade min kanins hus gått sönder. taket hade blåst av! Jag vet inte hur men på något sätt. Så min lilla Linus hade hoppat ut. Men som tur är vet han var han bor och springer inte för långt bort.
Det är en bänk vid hans bur och där under  satt en liten fluffig sak. Värdens bästa Linus! ♥
Nu MÅSTE jag packa för ikväll åker jag till släkten och är där hela helgen.

Kommentarer
Postat av: MMEELI.SE / rödhårigt bohofreak

sv: Schysst, följer dig nu, lägger du till mig? :D

2011-10-20 @ 17:05:40
URL: http://mmeeli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0