Mycket mycket mer!

Datum: 2011-08-11   Tid: 10:05:19   Kategori: Allmänt
Godmorgon!
Hej idag har jag lite saker och göra! För de första så har jag fotbollsmatch ikväll! Idag ska jag också fortsätta göra ordning mitt rum. Jag glömde ta "förre bild" annars så skulle jag ju kunna ta bara en "efter bild"? Eller de är kanske inte så roligt? Sen så om jag hinner så ska jag lägga över bilder från kameran till datorn och då skulle de ju såklart komma bilder här på bloggen!
Har inte så många bra bilder på datan som jag kan lägga ut. Men ni får en bild på gräs för de passar till min fotbollsmatch! ^^
Sen så ska jag packa upp lite mer från min Ullareds påse! Jag har lite saker jag tänkte fota från Ullared så ni får se hur de ser ut! Jag har faktiskt köpt mycket mycket mer än vad jag skrev på förra inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0