Är de sommarlov?

Datum: 2011-08-19   Tid: 10:38:49   Kategori: Allmänt
Halloj!
Nu kan man säga att de är sista sommarlovsdagen. För sen är de vanlig helg. Fast nee så kan man väl inte tänka? Nej nu ska jag njuta dem här 3 dagarna som är kvar innan skolan börjar igen!
Idag blir de o åka in till stan o kolla lite o äta god mat på någon restaurang i stan!
På måndag ska man då upp halv 7!? Jag som sover till klockan 10. Får nog gå upp lite tidigare i helgen ifall jag ska orka. ^^
Förlåt de blir ingen bild nu. Men så då vet ni att jag kanske inte bloggar mer under dagen! Fast de vet man ju aldrig! ^^

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: Den låten är bättre än bäst !! :D

2011-08-19 @ 11:14:18
URL: http://jennix.se
Postat av: Jojjjjoh - Foto, design, musik, humor, sims 3

Tackar! :)



Ska försöka! Har många som väntar. Ska gå igenom mailen ikväll ;)



Kram

2011-08-19 @ 16:37:49
URL: http://jojjjjohs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0