Hej måndag igen

Datum: 2012-03-05   Tid: 19:51:27   Kategori: Allmänt
Så då va de måndag igen jippie... eller nee.
Igår kväll hade jag innebandy match och den slutade med en vinst. Riktigt bra match.
Idag har jag även gjort en önskelista för jag fyller faktiskt år snart, om 10 dagar! Familjen börjar tjata att jag måste göra en så de va bäst att jag gjorde de. Men ibland är de bara så svårt att komma på vad man önskar sig. Men jag har kommit på lite saker i alla fall. Ikväll kommer de mycket bra på Tven! Klockan 8 börjar familjen annorlunda. Kollar någon av mina läsare också på de?
Bild på grllningen i lördags.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kan du inte skriva vad som står på din önskelista? :) Det vore superkul! :D

2012-03-05 @ 21:16:27
URL: http://jennix.se
Postat av: SANDRAFOTAR

allt bra med dig? =)

2012-03-09 @ 17:49:20
URL: http://sandrafotar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0