Freeport - märkes outlet

Datum: 2012-03-25   Tid: 11:05:01   Kategori: Allmänt
Halloj underbara söndag!
Idag har man äntligen ställt om klockan till sommartid! Kanske betyder att de snart är sommar? Man kan ju alltid hoppas. :)
Om bara några minuter så ska jag åka till kungsbacka till ett ställe som heter Freeport. De är massa olika affärer, men bara märkesaffärer! De är som ett outlet, de ska vara lite billigare än en vanlig affär. Så jag hoppas jag hittar något. I eftermiddag blir det också innebandy match i Onsala som är i närheten av kungsbacka. (tror jag?)
puss hej!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Kul att du är med & tävlar i min blogg, hoppas du haft en bra helg :D

2012-03-25 @ 17:19:38
URL: http://eemma.se
Postat av: Isabellasphotographing

Hoppas du får en bra dag! :)

2012-03-26 @ 06:53:09
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0