Skit också...

Datum: 2012-04-02   Tid: 12:08:48   Kategori: Allmänt

Igår på morgonen väckte mamma mig och sa att jag måste gå upp. Jag undrade varför? Linus (kanin) är inte kvar i buren. Jag gick upp direkt och gick ut och letade. Kaniner brukar inte springa ifrån sina hem så långt. Men antagligen hade världens bästa kanin blivit rädd och sprungit iväg. Jag och mamma har letat hos grannar, trädgård, skogen. Men inget spår har hittats. Letade hela dagen igår och även idag tills nu. Jag som måste åka till Italien just idag. Såklart vill jag träffa min syster som jag inte har träffat på länge. Men det känns helt fel nu. Ingen är som Linus. Han är väldigt tam så något måste ha skrämt honom. Allt jag önskar nu är att han kommer tillbaka, buren är öppen och mycket mat finns där och att grannarna kan se till om han är där. Jag vill bara att han har de bra nu. Han kanske har träffat en kanin kompis? Snälla kom hem! Jag saknar dig!


Hejdå Sverige...

 


Kommentarer
Postat av: Cassie

Neej vad tråkigt ! Han som skulle få små ungar ;) nej men hoppas verkligen att han kommer tillbaka ! <3

2012-04-02 @ 18:36:18
URL: http://cassiiebexeliius.blogg.se/
Postat av: kkrazyjulia :s

-Här är det bara bra:)

Vad gör dudå? KRAMAR!:D

2012-04-02 @ 19:07:31
URL: http://kkrazyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0