Mycket,mycket, mycket och förlåt...

Datum: 2011-09-14   Tid: 19:42:33   Kategori: Allmänt
Hej på alla mina underbara läsare! Som ni kanske vet så bloggade jag inte igår. Men jag hann inte de. Jag har mycket plugg sen så hade jag fotboll igår. Åkte vid 5 kom hem vid 8. Sen så kom min farmor och farfar igår också så man måste ju vara med dem lite med. Dem bor ca 4 timmar ifrån mig så dem ska stanna några dagar. Jag hade egentligenpingis idag med men jag kunde inte gå för allt plugg och att F och F är här. Sen så måste jag tyvärr säga att de kan bli så att jag inte bloggar imorgon. Har fotboll o så. Men jag lovar att jag bloggar på fredag! Ifall någon skulle undra varför jag spelar så mycket fotboll nu är de för att den snart är slut. (serien) sen när den är slut ska jag spela mer pingis och innebandy! Ha de bäst!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: ja din älskling <3

2011-09-14 @ 20:30:39
URL: http://jennix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0