Tårta

Datum: 2011-10-23   Tid: 21:57:39   Kategori: Allmänt

Hejsan!

Nu är jag hemma igen och har haft en rolig helg. Lite mycket tårta bara. Hehe. I fredags åt jag glass med någon päron vanilj sak på dagen och sen på kvällen blev det äppelpaj med vaniljsås. Igår åt jag kakor och tårta på dagen för min kusin döptes. Så grattis till lilla Olivia. På kvällen blev de också tårta för att fira att min mamma fyller år imorgon. Sen så missade jag fotbollsträningen och innebandy matchen igår. Så nu säger jag bara snälla bjud mig inte på tårta.

Ha de bra ska nog sova snart för imorgon ska man upp och fira!


Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

hallu, vad händer? :D

2011-10-26 @ 10:51:59
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0