Lördag- staden

Datum: 2011-10-08   Tid: 15:10:57   Kategori: Allmänt
Hej på er som läser! ♥
Idag började dagen med att jag vaknade... blablabla ja ni vet ju redan att jag vaknar så jag behöver ju inte skriva något om de. Så läs de här.
Jag följde med min familj idag till stan för dem skulle göra olika saker och då kunde jag ju gå lite på stan. Jag behöver lite höstnytt. Och de hittade jag också. Jag ska fota de senare idag så ni får titta förbi då om ni vill veta vad jag köpt.
Jusde jag ska städa idag. Ja man måste städa när man går i pingis! Man ska städa en hel pingishall. De kommer ta årtal. haha nee men ska åka och göra de idag tror jag så jag slipper imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0