Utkast: Maj 5, 2011

Datum: 2011-05-05   Tid: 21:07:39   Kategori: Allmänt
Hej!
När jag kom hem från skolan hoppade jag lite först med Sofia på studsmattan. Sedan va de bara in och äta och... inte så mycket mer för då skulle jag packa till fotbollen. Så fick jag lite stressigt i slutet så cyklade iväg och glömde min handduk. Men då sa Sofia (cyklade med henne) jag tar en hos pappa som du kan låna. Då blev ja ju jätte glad. Sen när vi är där så säger Sofia "jag glömde handduk". Så de jag fick dusha hemma. Men de går ju bra.
Imårgon ska de bli kul för då ska jag, Jennie, Sofia och Emelie slagga i min gäststuga! ^^

Kommentarer
Postat av: Arneolivia

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-11-25 @ 13:34:59
URL: http://arneolivia.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0