Tandläkaren!

Datum: 2011-05-02   Tid: 19:13:17   Kategori: Allmänt
Hejsan!
Dagen började med att jag fick gå upp en kvart tidigare än vad jag brukar göra. Inte direkt kul. Men de va för jag skulle vara hos tandläkaren klockan 8.00. De tar ungefär en halv timme dit så då får man åka 7.30. Aja de går vell bra någon gång då o då.
Jag har ju tandställning där uppe så idag var de dags att få där nere. Inte så kul för de gör ganska så ont när man får de nån eller några dagar. Nu är de faktiskt inte så jätte skönt den spänner så mycket. Hoppas de går över snart!

När jag kom hem så slappade jag lite och sen så... okej jag har inte gjort så jätte mycket. Eller jo jag har börjat på matte läxan! Jippie va roligt de är med matte läxa... eller inte. Den är faktiskt till fredag men jag tänkte de är skönt och börja.
Ses

Kommentarer
Postat av: Emelie F

Vilken är din favvo parfym ? :)

2011-05-02 @ 19:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0