Stan!

Datum: 2011-05-07   Tid: 18:14:54   Kategori: Allmänt

Hello!

 

 

Vaknade idag då med kompisar i gäststugan. Riktigt mysigt va de.

Sedan när de åkte hem tog jag bussen in till stan! När jag kom in så kollade jag först på ny mobil. Eller jag kollade på en iphone 4. De tog väldigt  tid eller ja rätt så. Men till slut fick jag min iphone!

Så efter jag bloggat ska jag nog ta och fixa lite med den. ^^

 

Men när jag äntligen var färdig där gick jag till team sportia och köpte en träningsoverall som hör till fotbollen. Eller man fick beställa den. Sedan åt jag med familjen lunch i stan.

När jag hade ätit gick jag och letade efter bikini men… hittade ingen som var jätte bra så köpte ingen. Sen så kollade jag på annat men så plötsligt blev klockan 4 och då skulle affärerna stänga… men jag han och köpa en t-shirt från gina tricot. Men får vell gå på stan snart igen.


Kommentarer
Postat av: Jeeeeeeeeeeeenie ;P

Man ska ha Iphone 3G ju ! :o

2011-05-08 @ 13:16:15
URL: http://jehnniiey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0