matchen!

Datum: 2011-05-09   Tid: 18:10:34   Kategori: Allmänt

Hello!

 

Nu blir de lite konstigt. Men de får bli så här. Bloggandet som jag skulle lägga upp igår kommer nu. Ungefär såhär skulle de se ut:

"Nu är jag inte i Varberg och spelar match. Nu är jag hemma. Matchen gick till så här. Vi gjorde ett mål. Dem gjorde ett mål. Dem gjorde ett till mål… Men i sista sekund gör vi ett mål. Savannah gjorde målen!  Så de slutade lika. Men de är en bra början på serien!"

Här är en bild på några i laget!



Men ska bara påminna er om dagens fråga. Du kan fråga en fråga på vilket inlägg du vill. Men kom ihåg! De kan va vilken fråga som helst… nästan. Nee men jag ska svara på era frågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0