Helgen!

Datum: 2011-05-15   Tid: 16:06:21   Kategori: Allmänt

Hej!

 

Nu kan jag blogga igen!

Helgen har varit rolig! Igår började dagen med match. Den gick bra 2-1 till oss. Så vi har inte förlorat en match på serien än! Just nu är vi också föreningens bästa lag. Fast vi har bara spelat 2 matcher så de kan ju gå hur som helst. Men vi ska ju såklart försöka vinna alla våra matcher! ^^

 

Sen på kvällen så såg jag med mitt fotbollslag (de flesta) Eurovision song contest! Jag tittade inte riktigt på alla bidrag men jag såg alla poängen alla bidrag fick. Synd att inte Eric Saade vann… men han kom i alla fall 3-a! Det är ju jätte bra! Innan alla fick sina poäng sa jag: Jag tror Saade kommer trea men jag hoppas han kommer etta. Och så kom han trea!


Hoppas ni också haft en bra helg!

 

Föresten fick 15 burkar kakor som ska säljas och som kostar 50 kr st. Säljer för min klass.


Kommentarer
Postat av: JenBen

Så jävla snygg! Han e min! Eric <3

2011-05-15 @ 17:20:11
URL: http://jehnniiey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eric har för tjocka ögonbryn och för små ögon :)

2011-05-15 @ 19:48:04
Postat av: JenBen

Anonym ? Det verkar vara lite pinsamt att skiva att Eric har små ögon och tjocka ögonbryn eftersom att du valde att vara anonym...

2011-05-16 @ 15:01:26
URL: http://jehnniiey.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, varför skulle det vara pinsamt? fniss

2011-05-16 @ 20:16:43
Postat av: JenBen

Eftersom du valde att vara anonym ! :)



Btw: Eric e as snygg ;D<3

2011-05-17 @ 08:00:18
URL: http://jehnniiey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0