Eurovision song contest!

Datum: 2011-05-13   Tid: 15:14:51   Kategori: Allmänt

Hej nu är jag här igen!

 

Hade inte tid till att blogga igår, sorry. Men som sagt nu är jag här igen.

Varför jag inte kunde blogga va för när jag kom hem från skolan så åt jag först lite mellanmål och sen så stack jag ner till Margits kiosk. Det är en kiosk som ligger vid stranden nära mig. Jag träffade Alicia och Jenni där så vi köpte först lite godis sen så åt vi lite. ^^ Men sedan va jag tvungen att åka hem och packa mina saker till fotbollsträningen. Sen cyklade jag dit. När jag kom hem igen så åt jag lite mat de va lasagne! gott va de! ^^

Men sen så skulle man jobba lite NO… inte så kul men skulle göras. Samtidigt såg jag lite på Eurovision song contest! Bra att Eric Saade gick till final! Någon mer än jag som tycker han ska vinna?

Men idag var det faktiskt en okej skoldag. Det började med No men om man hade gjort alla frågor så fick man rast hela lektionen! Jag hade bara en fråga kvar men den fick jag hjälp av en kompis så de gick fort. Sen kanske inget mer intressant har hänt än de vanliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0