Dagens fråga, glass!

Datum: 2011-05-01   Tid: 19:48:49   Kategori: Allmänt
Idag kommer en fråga från Jennie!
  • Vilken är din favorit glass?
Jag har inte direkt en "favorit" glass. Jag har många glassar jag tycker är goda. Som jag sagt innan så tycker jag väldigt mycket om ben o jerry glassar. Men även många andra. För ett tag sedan så köpte jag en ny glass som var god. De var en Daim glass men istället för vanlig vanilj i som de brukar. De brukar vell vara vanilj?. Men de var päron glass i stället. Jag tycker väldigt mycket om päron så de passade bra. När jag tar kulglass så tar jag nästan alltid choklad och päron. ^^
Här får ni en liten bild på Daim glassen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0