Obs!

Datum: 2011-06-23   Tid: 21:33:09   Kategori: Allmänt

Dagen började med att åka in till tandläkaren. Sedan handla lite...

Sen fick jag en pool! Jag älskar verkligen att bada så jag blev super glad! Den måste jag sätta upp i helgen.

På eftermiddagen kom sedan Jennie med sitt marsvin (bobby). För jag ska passa honom medan hon är i USA. Han är så söt! Men lite blyg än så länge han har varit mest i huset. Men då och då har han kommit ut lite.

Sedan på kvällen så skulle jag göra rulltårta med chokladfyllning. Gott eller låter de inte de?

Så här blev resultatet…

 

Fråga mig inte hur men i alla fall en liten rulltårta blev de! ^^

 


Kommentarer
Postat av: Pia -Smilinggirls!

sv: Tack så mycket! :)

Åh, vad gott det låter! :D

2011-06-23 @ 22:39:06
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Jenni

Hej! Jag kom inte in pa facebook sa jag fick skiva har istallet. Jag befinner mig just nu i Florida i USA. Vi ligger 6 timmar efter er i tid! Det ar jattevarmt har!



Hoppas du har det bra dar hemma i Sverige! Jag saknar dig och Bobby.



Kram Jenni

2011-06-25 @ 16:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0