Staden igår

Datum: 2011-07-14   Tid: 22:08:40   Kategori: Allmänt
Hello! Igår var jag i staden. (Halmstad) jag åkte dit tidig på morgonen eller om man tycker 10 är tidigt? Då åkte jag in iallafall. Jag åkte nämligen först till banken. Skaffa ett bankkort och sånt. De kommer iallafall om en vecka typ. Man får hoppas att kortet på mig blir bra. ^^ fast har ju sätt de innan men de ser säkert inte likadant ut på kortet. Men efter bankan så gick jag lite på stan och hittade en klänning och en blomma man har i håret. Varför jag köpte de va för jag ska på dop den 30 juli och då måste man ju va lite extra fin! Jag tänkte faktiskt fota de då men får se om de kommer på bloggen ;) Sen på vägen hem så köpte jag ett par skor som jag kanske ska ha på dopet med. Kan berätta mer imorgon om var jag köpt de och så för mobilbloggar nu och de är lite... Jag vet inte men ni får vänta lite med de. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0