Mys!

Datum: 2011-07-21   Tid: 11:03:25   Kategori: Allmänt

Hej!

 

Kunde inte blogga mer igår för hade ingen mer tid för jag gjorde massa annat. Men aa... Efter Lunch så åkte jag och min pappa till Möllegår. (tror de heter så?) Där har dem i alla fall jätte goda glassar! Jag har fotat dem men bilderna är inte på datan än så ni kan få se lite senare!

Efter de så åkte vi och kollade på en ny cykel till mig. Jag tror jag vet vilken modell jag vill ha men jag vet inte vilken färg. Jag skulle visa cykeln här på bloggen men har inget foto på den. Så tänkte jag ta en från google men de blev något fel så ni får 2 bilder när jag var i Gränna! Var man än gick va de polkagrisar. ^^

Här gör de polkagriiisaaar!

Sen på kvällen så va jag med kompisar. Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0