Ge gärna förslag! ♥

Datum: 2011-07-31   Tid: 10:11:32   Kategori: Allmänt

Hej!

 

Dopet gick bra och så men kan inte ladda över bilderna på denna dator men sen när jag kommer hem! Idag ska jag äta lunch på någon ö någonstans i närheten och jag kanske ska ”klättra” i träd. Men jag får se.

 

I eftermiddag drar jag till min mormors sommarstuga och ska ha de mysigt och fiska kräftor! Kommer inte ha någon dator där ute på landet men jag tror jag skulle kunna blogga med mobilen! Hoppas de inte blir tråkigt nu när jag inte lägger ut så mycket bilder.

Vill ni att jag ska börja med något nytt här på bloggen? Ge gärna förslag! ♥




Kommentarer
Postat av: JojjoDesign - Exclusive layout

Vinnarna i design utlottningarna 1 & 2 omgång 2 är dragna! Vann du? :)

2011-07-31 @ 14:54:57
URL: http://jojjodesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0