Borta!

Datum: 2011-07-30   Tid: 09:28:52   Kategori: Allmänt

Ja nu är jag då borta eller jag är inte hemma. Aa då blir de väl borta… men i alla fall så har jag sagt de innan att jag ska på dop. Och… de är idag! Så snart är de dags att fixa sig och så. Om ni undrar var jag är så är jag i Mjölby men ska åka till Linköping sen för där ska min kusin Emil döpas. Jag har fått en uppgift under dopet och de är att hälla vatten i… vet inte vad de heter men jag ska hälla upp dopvattnet! Så håll tummarna för mig att jag inte snubblar eller något. ^^

Inga bilder finns på denna dator vet inte om de kommer finnas de sen heller. Men jag kommer hem igen på onsdag men jag ska ändå försöka blogga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0