Thailand - solig rolig dag

Datum: 2011-12-30   Tid: 15:50:46   Kategori: Allmänt
Solar från mig till er! Här idag har de varit vaaarmt och soligt, över 35 grader. De va ju bra för de är våran sista dag här vid detta hotellet. Vi var hela dagen på den fina stranden och badade. När jag var på stranden så kom de någon och ville göra flätor i mitt hår, jag sa nej. Men sedan kom hon igen och jag sa nje, sedan så funderade jag och tänkte de kan ju va skönt och slippa tänka på vilken frisyr man ska ha? Så jag gjorde de. Så nu har mitt hår massa flätor. Hoppas jag kan ta ut de sen, haha. Jo men de är riktigt skönt! Nu ska jag snart sova så godnatt! Jo jag måste också berätta att igår eller va de i förr går? Aja va jag på världens finaste ö, jag menar vattnet var helt blått och sanden vit. En av dem fina öarna här i Thailand Phi Phi Island! Bilder har jag tagit många med min systemkamera! Men jag bloggar från mobil här i Thailand så kan inte visa dem nu. Så hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Savannah :) ♥

Så avis på dig!! Hoppas du har det skitkul! Kraaaaam <3

2011-12-30 @ 16:01:12
URL: http://savannahfaldt.blogg.se/
Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Hej!

Ja det är OK!

Hoppas du har det bra i värmen :)

kram

2011-12-30 @ 18:22:59
URL: http://jojjjjohs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0