Stressig dag!

Datum: 2011-12-20   Tid: 22:02:37   Kategori: Allmänt
Nu är jag hemma och kan ta det lugnt, egentligen inte men jag tar en paus och bloggar lite.
Denna dagen började som vanligt med skola. Men inte så tråkigt endå för jag skulle byta lite julklappar och sånt. Jag blev jätte glad så tack så super duper mycket!
På eftermiddagen följde Jennie med hem till mig och såg lite på Tv. Direkt när hon hade åkt så fick jag stressa till innebandy träningen.
Detta inlägg blir väldigt långt och tråkigt kanske. Men jag har verkligen inte hunnit bloggat förrän nu. För direkt när jag kom hem så skulle jag fixa lite med Linus (min kanin) för han ska nämligen bo hos en kompis.
Nu har jag precis kommit hem.
Imorgon åker jag och jag kommer sakna er alla! ♥
Grattis min bästa och sötaste kanin som fyller 2 år på lördag! God jul! Kommer sakna dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Tina

- Vad kul att du är med och tävlar om en onepiece på min blogg! :)

2011-12-20 @ 23:31:55
URL: http://tinanj.se
Postat av: En blogg om Kevin

Men åh så söt kanin! :)

2011-12-21 @ 19:17:41
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0