Jag hoppas snart

Datum: 2011-08-26   Tid: 15:32:38   Kategori: Allmänt
Hej!
Nu är jag hemma från skolan och idag blir de nog bara att ta de lugnt för man har just klarat av första skolveckan!
Jag vet att de står ny design kommer... ett tag nu. Jag vill ha min design nu men de är så att jag vann en design och jag ska få den snart. Men man vet ju inte vad snart är? men jag hoppas på närmaste vecka men jag får den när jag får. Och jag kan inte göra så mycket mer än att vänta. Men som sagt jag ska göra allt jag kan för att få den snart!
Sen så får ni en bild här och då tänker ni kanske att varför har hon lagt ut den? okej? Jo men de va för att ni som ville veta vilken lila färg min nya cykel hade. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0