Tysk ;)

Datum: 2011-04-13   Tid: 16:18:02   Kategori: Allmänt
Hej!
Vad tycker ni om min nya design? ;)
Idag har jag varit i skolan som vanligt. Det hände inte så mycket.
Men i åttan så får man om man vill en "utbytesstudent" det innebär att man får ha en tysk hos sig i 10 dagar och sedan får man åka till tyskland och bo hos sin tysk i 10 dagar. Men då hade det blivit 3 tyskar över så de frågade 7-orna eller bara i 3-ans spår. Jag går ju i 3-ans spår. Men jag skulle tycka de va jätte kul! Man får hitta på massa roliga saker. Men jag vill helst inte åka om ingen kompis är med men de är 2 tjejer i min klass som verkar tycka de är kul. Så jag har idag försökt övertala Jenni att hon ska med så jag hoppas det funkade!

Kommentarer
Postat av: Jeeeeeeeeeeeenie ;P

Jättefin design! <3

2011-04-14 @ 16:18:24
URL: http://jehnniiey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0