"Jag vet vad som krävs inom fotbollen"

Datum: 2011-04-28   Tid: 20:33:33   Kategori: Allmänt
Hej!
Idag när jag kom hem från skolan började jag med att ta lite flingor och fil (jordgubbsfil). Sen så tog jag de lugnt och slappade lite. Men sen efter de så va de bara och packa fotbollssakerna och cykla till träningen. De kom någon "tränare" (eller vad man ska säga) och kollade på oss idag (laget). Jag tror han ska bli en av våra tränare. När han kom så sa han: "Jag vet vad som krävs inom fotbollen" eller något liknande. Men jag tror inte han är så sträng... men de vet jag inte så ska inte säga något. Jaja jag hoppas han är bra.
Nu till kvällsmaten. De blev kycklingspett och pasta! Jag tycker de är jätte gott!
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0