Glass!

Datum: 2011-04-22   Tid: 20:20:41   Kategori: Allmänt
Hello!
Dagen har varit bra! Den började med att sova, äta frukost och göra i ordning sig. När man hade gjort det va det att åka till lill kusinen igen! När man kom så gick vi till en park och fikade. Det fanns dammsugare! Jag tycker dem är såå goda. vad tycker ni?
Sen när vi var klara där så åt vi lunch på uteservering i den sköna solen. Jag tog lax och bak potatis. Det var riktigt gott.
Sen efter det så tog jag en glass! vet ni vad ben o jerry är? iallafall det är olika goda glassar. Det var en sån jag tog. Riktigt mumsigt ^^
Här ser ni en av deras glass!
Nu tror man att jag bara har ätit men nej jag har ju gjort olika saker emellan. jag har lekt med min mosters hund Fanny o varit med kusin. Nu ska jag nog gå ut och spela lite fotboll hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0